PREZENTAREA ȘCOLII GIMNAZIALE NR.134
Școala Gimnazială nr.136 este situată în strada Prelungirea Ferentari 74A sector 5 și și-a deschis porțile în anul 1945. În apropierea școlii circulă tramvailul 11, 23 și autobuzele 139,220,141,323 totodată școala se află în apropierea capetelor de linie a tramvaielor 11 și 23, dar și a autobuzelor 139, 323, 141. Acest lucru este un mare avantaj, deoarece elevi pot ajunge cu ușurință la școală, având mai multe opțiuni.
Elevii școlii se pot bucura de următoarele laboratoare:
• Laborator de biologie
• Laborator de chimie
• Laborator de informatică
• Sală de sport amenajată , 2 terenuri exterioare: fotbal și baschet.
În cadrul scolii se desfășoară divese activități școlare și extrașolare, elevii beneficiază de sprijin necondițonat din partea învățătorilor/ diriginților, profesorilor, consilierilor dar și conducerii instituției școlare.
Perspectiva echipei manageriale este promovarea unui învățământ ce este bazat pe inventivitate, creativitate, cunoștințe care să ajute la însușirea compentențelor cheie de către elevi, toate acestea având ca scop accesul într-o manieră mai facilă, dar și promovarea în următoarele etape din viața de elev, dar și de adult a micilor învățăcei.
Școala noastră se bazează pe dezvoltarea armonioasă a elevului, prin identificarea calităților, a aptitudinilor și dezvoltarea fiecărora astfel încât elevul să reușească, să facă ceea ce îi place și își dorește în viață.
Școala Gimnazială Nr. 136, București este o școală în care colaborarea și comunicarea sunt principiile după care se ghidează.
Obiectivele școlii sunt:
• Optimizarea actului didactic prin practicarea unei învățări vizibile și incluzive, bazat pe competențe
• reducerea semnificativă a abandonului școlar și dezvoltarea programului educațional A DOUA ȘANSĂ, îmbunătăţirea accesului la educaţie şi formare pentru persoanele dezavantajate;
• reducerea și prevenirea fenomenului de violență în mediul școlar;
• responsabilizarea părinților și a elevilor prin activități comune școală-familie-comunitate locală
• consolidarea dimensiunii europene în domeniul educaţiei şi formării profesionale;
• recunoaşterea competenţelor şi calificărilor;
• asigurarea calităţii învăţământului
• dezvoltarea competenţelor necesare într-o societate a cunoaşterii (comunicarea în limba maternă,în limbi de circulaţie internaţională, abilităţi privind tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor, competenţe civice şi interpersonale, conştiinţă culturală);
• îmbunătăţirea învăţării limbilor străine.
• crearea unor politici competitive de consiliere şi orientare profesională;
• îmbunătăţirea serviciilor de consiliere şi orientare profesională;
• promovarea egalităţii de şanse între femei şi bărbaţi în viaţa economică, socială, în privinţa exercitării drepturilor;
• facilitarea integrării sociale a tinerilor;
• sprijinirea integrării sociale a persoanelor cu handicap (cu dizabilităţi)
• asigurarea accesibilităţii la infrastructura TIC;
• dobândirea de către tineri a competenţelor digitale de bază;
